.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محمدرضا بابایی خبر داد :
برگزاری مسابقه طناب کشی - جام شهدای کفشگرکلای قائم شهر
شمال نیوز : فرمانده پایگاه بسیج شهید رنجبر کفشگرکلای قائم شهر با مهم خواندن پرداختن جوانان و نوجوانان به ورزش عمومی و همگانی اظهار کرد : هدف ما در سلسله برنامه های ورزشی که چند سالی است در حال پیگیری هستیم ، مشارکت بیشتر خانواده ها در حوزه ورزش است و اینکه بتوانیم با گره زدن جوانان به ورزش فاصله آنان را از آسیب های اجتماعی بیشتر کنیم .
برگزاری مسابقه طناب کشی - جام شهدای کفشگرکلای قائم شهر

شمال نیوز : فرمانده پایگاه بسیج شهید رنجبر کفشگرکلای قائم شهر از برگزاری مسابقه طناب کشی – جام شهدای این منطقه خبر داد .

به گزارش شمال نیوز، محمدرضا بابایی در گفتگویی هدف از انجام این مسابقه را ترویج روح پهلوانی در میان جوانان دانست و گفت : توجه به ورزش از آموزه های دینی ما به شمار می رود و ما در منطقه بزرگ کفشگرکلای قائم شهر با تشکیل « هبئت ورزش های محلی » در این راستا گام های موثری برداشتیم .

 وی با مهم خواندن پرداختن جوانان و نوجوانان به ورزش عمومی و همگانی اظهار کرد : هدف ما در سلسله برنامه های ورزشی که چند سالی است در حال پیگیری هستیم ، مشارکت بیشتر خانواده ها در حوزه ورزش است و اینکه بتوانیم با گره زدن جوانان به ورزش فاصله آنان را از آسیب های اجتماعی بیشتر کنیم .

بابایی با تقدیر از هیئت انجمن های ورزشی شهرستان قائم شهر افزود : در مسابقه طناب کشی که در حال برگزاری است ، مشارکت خوب و فعلل هیئت انجمن های ورزشی شهرستان را شاهدیم و از همه هیئت ها در رشته های مختلف در شهرستان درخواست داریم در این خصوص ورود کنند .

فرمانده پایگاه بسیج شهید رنجبر در خصوص زمان و مکان مسابقه طناب کشی – حام شهدای کفشگر کلا گفت : این دوره مسابقات با حضور 8 تیم ، روز جمعه سوم شهریور ساعت 17 در زمین چمن کفشگرکلا واقع در کمربندی برگزار خواهد شد .

وی تجلیل از پزشک بدون مرز قائم شهری ، دکتر سید ناصر عمادی موسس درمانگاههای اهل بیت در قاره آفریقا را از برنامه های ویژه این مسابقه اعلام کرد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.